2020 m. balandžio 13 d., pirmadienis

VABALŲ NAMELIS (3-6 m.)


Šį rytą prie mano lango atskrido maža boružėlė ir klausia manęs:
- Ko liūdi?
Aš jai atsakiau, kad labai pasiilgau vaikų, kad norėčiau kur nors išeiti iš namų. Tada ji man tarė:
- Pasikviesk savo mažuosius draugus ir pasisvečiuokite vabalų namelyje.
- O kaip mes tą padarysime?- paklausiau aš.
- Žiūrėk, aš tau parodysiu, - atsakė boružėlė.
Aš plačiai atvėriau akis. Ir jūs tą patį padarykite. Pirmiausia išgirdau muziką, o tada pamačiau nuostabų vabaliukų orkestrą, kuris pasitiko mus. Jie grojo ir jums pažįstamais instrumentais. Kuriuos atpažinai, išvardyk ar nupiešk ir atsiųsk man.


Atpažink instrumentus. Vabaliukų orkestras:



Kol orkestras taip smagiai grojo, vienas debesėlis net apsiverkė. Jo ašaros papsėjo iš dangaus, bet vabaliukai neišsigando. Jie išsitraukė skėčius ir linksmai uždainavo. Padainuokime kartu su jais.:

1. Tai smagu lauke per lietų,
Tra - lia – lia.
Musė bėga, bitė bėga
Su pele.
Mes lietaus visai nebijom
Ne, ne, ne.
Nuo lietaus mes turim skėtį
Tra – lia – lia.
Pried.: Ropi, ropi, ropinėjam,
Ūsą kraipi kraipinėjam,
Čiūži, čiūži, čiūžinėjam
Tarp žalių žolių.
Uosti, uosti, uostinėjam,
Žiūri, žiūri, žiūrinėjam,
Ropi, ropi, ropinėjam
Pamažu.
2. Kai lašai nustojo kritę,
Tra - lia – lia.
Musė grįžo, bitė grįžo
Su pele.
Mes nei grįžom, nei išėjom
Ne, ne, ne.
Žalią skėtį pasidėjom
Po egle.


Dainavimas. Vabaliukų dainelė apie lietų. Muzika B. Balakauskienės, žodžiai S. Poškaus:



Smagiai padainavę, visi sugužėjome į vabalų namelį. O ten mūsų jau laukė šimtakojis. Jis aprodė mums visą vabalų namelį. Pajudėkime kartu su juo ir sugalvokime šokio žingsnelius, įvairius judesius. Nufilmuokite juos ir atsiųskite man.

Improvizacijos judesiu. Neringa Čereškevičienė. Šimtakojis. :



Išalkote? Ir mano pilvukas pradėjo gurgti ir burbuliuoti. Bitutės žadėjo mus medumi pavaišinti. Pasiimkime šaukštus ir kol vabaliukai paruoš mums puotą, pagrokime jais, kad laikas neprailgtų:

Ritmas šaukštais.:



Štai ir bitutės su medumi pasirodė. Pasivaišinkime ir keliaukime namo:



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą