2020 m. balandžio 13 d., pirmadienis

SU MUZIKA APIE GĖLES (lopšeliui)

Pabudote? Laikas keltis, rytas jau:
O apie ką šiandien kalbėsimės? Atspėkite:
 Taip, jūs atspėjote, - apie gėles. Bet kalbėsime ne paprastai, o paprašysime, kad apie gėles mums papasakotų karalienė Muzika. Tačiau karalienės vienos negyvena savo rūmuose. Jos turi daug pagalbininkų: tai ir princesė Dainelė, ir hercogas Šokėjas, ir grafas Ritmas. Taigi, patogiai įsitaisykite ir klausykite.
-Aš pradėsiu, aš,- sušuko atstriksėjęs Liokajus Kiškis ir pridūrė: - Nes aš pažįstu visas pavasarines gėles.
-Tai ir supažindink vaikus su jomis,- nutarė karalienė Muzika.


Filmas apie pavasario gėles. Liokajus Kiškis supažindina vaikučius su pavasario gėlėmis:

- O dabar mano eilė, - švelniai uždainavo princesė Dainelė. – Pasiklausykite mano dainos ir palinguokite.


Muzikos klausymas. Daina. Kiemo maža gėlytė. (Muzika ir žodžiai L. Remeikienės).:

- Kodėl tu šiandien toks be nuotaikos? - paklausė karalienė Muzika grafo Ritmo.
- Mano visos gėlės susirgo. Gergždžia kaip surūdiję varpai. Jokie vaistai nepadeda.
- Aš žinau, kas tau gali padėti. - Nusišypsojo karalienė Muzika. - Tavo gėlės turi pabusti iš žiemos miego. Paprašyk vaikų, jie tau padės pažadinti jas.
- Vaikai, padėkite man. - paprašė grafas Ritmas. - Pažaiskime tokį žaidimą: Jūs dabar visi užsimerkite, ir atidžiai klausykite. Kai mano rankos palies gėles, jūs turėsite atspėti, kiek gėlių suskambėjo - viena, ar keturios. Pabandykite nesuklysti, nes gėlės įsižeis ir nepabus.

Žaidimas klausos lavinimui. Kiek gėlių skamba? Viena gėlė:

 Keturios gėlės:
- Užsižaidei tu čia su vaikais,- treptelėjo koja hercogas Šokėjas. - Kad jau pralinksmėjai, tai ir pašokime visi smagiai.

Šokis. Žiūrėdami į ekraną, pamėgdžiokime mergaičių judesius:

Na, o dabar, vaikai, nupieškite, nulipdykite ar padarykite iš esamų namie medžiagų gėlytę ir atsiųskite jos nuotrauką man. Labai lauksiu. 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą