2020 m. balandžio 3 d., penktadienis

MUZIKINIS MARGUTIS (3-6 m.)

Gerbiami tėveliai, labai norėčiau sulaukti iš Jūsų komentarų, nuotraukų ar filmuotos medžiagos apie tai, kaip sekėsi Jūsų vaikučiams atlikti užduotėles. Prašau visus muzikinius darbelius siųsti ne grupių auklėtojoms, o man: e. paštu: jururni@gmail.com

Sveiki, vaikai. Aš, kaip ir jūs visi, labai laukiu Velykų. Šiandieną iš šaldytuvo išsiėmiau vieną baltą nedidelį kiaušinį ir nutariau jį numarginti. Norėčiau, kad mano margutis būtų ne paprastas, o muzikinis: kad jis pražįstų jūsų šypsenomis, uždainuotų jūsų balsais, užgrotų jūsų mažų rankelių valdomais instrumentais ir šoktų taip, kaip šokate jūs. Tikiu, kad padėsite man.

Pirmiausia turime sugalvoti kokia spalva dažysime kiaušinį. Pasiklausykime, kaip skamba valsas, pažiūrėkime kaip jį šoka pavasario gėlės ir išsirinkime labiausiai mums patikusią gėlytę, kurios spalva ir puošime kiaušinį.

Muzikos klausymas. Valsas.: 



Keliaukime toliau. Dabar reikėtų, kad mūsų kiaušinis uždainuotų. Gal padėkime jam? Pasimokykime ir padainuokime kartu dainelę „Tau, mano mamyte“ (V. Paltanavičius/K. Kubilinskas):

Žibuoklėm pražydę šilelio, šilelio šlaitai.
Tau mano mamyte pirmieji, pirmieji žiedai,
Tau mano mamyte pirmieji, pirmieji žiedai...
Nuo saulės sušvitę žiedai su rasa, su rasa.
Tau mano mamyte, saulutės, saulutės šviesa,
Tau mano mamyte, saulutės, saulutės šviesa...
Paukšteliai parskridę čiulbės kas diena, kas diena!
Tau mano mamyte gražiausia, gražiausia daina,
Tau mano mamyte gražiausia, gražiausia daina...

Tu mažą, mažytę, mane auginai, auginai,
Mama, aš mylėsiu tave amžinai, amžinai.
Mama, aš mylėsiu tave amžinai, amžinai.

Dainavimas. Tau, mano mamyte.:


O dabar patikrinkime savo kiaušinio „tvirtumą“. Pasiimkite šaukštą ir dubenėlį. Žiūrėdami nuorodą, suduokite šaukšteliu į dubenėlį, kai bitutė nutūpia ant gėlytės. Pabandom.

RitmikaSylvia, pičikato.:


Mūsų margutis beveik jau baigtas. Liko tik pašokdinti jį. Pašokime kartu. 

Šokis.:


Aš jau pavargau striksėdama. O jūs? Gal užbaikime savo darbelius ir pažiūrėkime, ką mes padarėme. 

Muzikinis margutis:


Nepamirškite atsiųsti man savo darbelių: jururni@gmail. com


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą